Aan het einde van het kerkelijk seizoen, ruim vóór de zomervakantie, roepen we iedereen via de Band, berichten op de beamer en per mail op om de gegevens van alle taak- en werkgroepen, kringen, wijken, besturen en verenigingen enz., te controleren. Velen hebben hier gehoor aan gegeven en ons de nodige veranderingen gemeld. In een jaar verandert er veel en uiteraard willen we u graag een actueel jaarboekje presenteren. Na het verzamelen en controleren van alle gegevens, begint het verwerken. Het door ons opgevraagde actuele ledenbestand wordt er aan gekoppeld en het hele boekje wordt bekeken of alles klopt en alle pagina’s goed zijn uitgelijnd. Als alles klaar is wordt er een proefdruk gemaakt, opnieuw gecontroleerd en pas daarna worden de boekjes gedrukt. De in totaal ca 350 boekjes worden op A5 formaat gesneden en van een ringband voorzien, zodat ze klaar zijn om ingebonden en verdeeld te worden.
Samenstelling en uitgifte van het jaarboekje valt onder de verantwoordelijkheid van het Commissie Bestuurlijke Zaken (CBZ). Als CBZ hopen we dat het jaarboekje opnieuw tot ondersteuning kan zijn bij het kerkelijk (mee)leven.

Ontdekt u een tekstfout en wilt u dit aan ons doorgeven via [email protected]  of via [email protected] U kunt ook een briefje leggen in het postvakje van één van de CBZ-leden. NB U kunt ook uw e-mailadres en roepnaam doorgeven als u deze wilt laten vermelden in het jaarboekje.